I´m singing in the sun

Känns nästan som att det var för varmt ute igår. Det vart som en lessnad, måste väl vara för att man inte är van. Satt på kajen med jenny,karin,milla å några till, jävligt skönt! :) Hoppas ändå att det blir lika fint väder idag, har inte orkat kolla ut än.

Idag blir det att fara ut och köra med mamma, troligen till mormors hus och städa till där, eftersom att hon är på sjukhuset.  När jag jobbar med äldre själv så känner man medlidande att man vet att dom har varit bra förr , kunnat gå och leva som vanligt, och man ser verkligen hur vissa lider. Måste verkligen vara en plåga att veta att man kanske aldrig blir bra igen. Känner verkligen medlidande när jag pratar med mormor, man hör hur svag hon är i rösten, hon som älskade att vara ute i trädgården och röra på sig.

Jag förstår mig inte på vissa personer, som bara tänker i nuet. Man kan säga, bara tänker på sig själv, vanliga personer.  Resten bryr dom sig inte om, dom skulle inte bry sig om alla andra dog. Inte med den inställningen dom har. SJUKT!

390498-34
Andra Avenyn

Bara för att Jennilie har fastnat för Andra Avenyn så skulle jag såklart också göra det. Man kan inte sluta se, det är spännande varje slut! Och det är inte bra att ha fastnat just nu, när det är soligt ute.
Men ska nog se lite till nu, är lite efter men börjar komma ikapp. Bye!:)


Kommentarer
Postat av: Jennilie

Wohooo, Andra Avenyn FOR LIFE!!! :D

2008-05-05 @ 17:11:25
URL: http://dayswithjen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0