Baby

Var nyss hos min älskling, saknar han redan! :( kommer inte träffa han förnst fredag om ens det, har så jeevla mycket plugg!

Och nu är det inte länge kvar till teoriprovet (till körkortet) , imorrn är det bara en vecka kvar! Jag kan verkligen inte allt som står i boken. Man vet inte riktigt vad man ska ta före, skolan eller körkortet. Den här veckan har man i alla fall ingen tid för att läsa till körkortet, två redovisningar + ett prov tills på fredag.

Ni anar inte hur mycket jag vill ha en söt, gosig å mysig baby just nu! Nyss har både Petra och Sussi fått sina små goungar, man kan inte sluta titta. blicken fastnar på dom små söta sakerna.

390498-41
(Ingen av Petra eller Sussis barn)


men ska börja plugga nu, så jag hinner nått! TJAO! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0