Inte länge kvar nu!

Snart bär det av till stockholm! Tagga,Tagga !! Sitter och packar just nu, man måste nästan ha skrivit en lista för att inte glömma någonting (som är typiskt att just jag ska göra). Pengarna verkar räcka, men har dock inte så mycket pengar över att shoppa för =/ men my mother lovade i alla fall att paya maten!:) Senare idag ska jag gå ner till stan å köpa en present till philip, han fyller 18 idag! :) sen blire att fara dit å gratta honom. Om jag håller mig till planerna så hinner jag nog med allt innan jag ska dit, men det finns så många hinder (tex detta).

Aja nu måste jag fortsätta med packningen om jag ska komma någon vart! chaoo:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0