Äntligen har jag börjat jobba :)

Jag vet att jah var varit jäkligt dålig på att uppdatera, har varit så fullt upp hela tiden.

Jag har börjat jobba nu på Haga Äldre Center, i måndags. Den här veckan är inskolning och nästa vecka börjar jobbet on real :) Längtar verkligen dit, eftersom att då både lär man sig mycket, mycket mer plus att det är mycket roligare att jobba själv, man känner sig duktigare och kan göra allt i sin egen takt å noggranhet :) Personalen här är jätte trevliga å korridorerna jag fick nu är mycket lättare än dom jag fick förra gången jag var här. (Jag praktiserade här för två år sen)
Ett stort plus är att jag bor nära! Det tar en minut att cykla dit, ganska skönt om man råka försova sig.

Jag har haft ganska slappa arbetstider den här veckan, idag slutade jag tolv, å imorrn börjar jag fyra å slutar nio. Men man blir rätt så slut efter att man har jobbat, så jag funderar på att ta å vila ett tag nu å sen duscha. Senare vid tre ska jag fara å hälsa på jenny ett tag på midgård (hon sommarjobbar där).




Ska ta å vila mina krafts nu ett tag, Tjao! :)


We can made it through the rain

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0