Sleep early is best

Tänkte att det skulle bli ett tidigt godnatt för mig ikväll, skulle varit jävligt skönt om man la sig vid åtta! Helt utvilad och glad imorrn, super. Men det gick dock inte in i mina planer, tänkte hinna läsa ut körkortsboken innan läggdags och det blev nyss färdig.
Men ändå ganska skönt att ha gjort bort det i alla fall, även fast jag var rätt så sen att göra det. Men det är inte alltid så lätt att kombinera med allt skolplugg man har!

Och imorrn blir det att fara till körskolan direkt efter skolan och sitta vid datorn där och plugga, mycket roligare än att läsa ur boken! :)

Ska gå å lägga mig nu, hare bra! tjao :)

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Duktig du är som har läst ut hela, tyckte nyss att du var ganska långt fram i boken :)

Kram

2008-06-02 @ 22:11:44
URL: http://madeleeinep.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Sv:

Haha ja elelr hur.

Borde jag också göra, men vi ser väl hur

det blir med det.

2008-06-03 @ 20:48:28
URL: http://madeleeinep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0