The sun is shining, and we all need more!

Vädret som har varit idag vill vi ha mer av! Kom nyss in från att ha solat i två timmar drygt, det är inte lite härligt!! Imorse vid nio spöregnade det (i alla fall i röbäck) så då trodde man på skitväder. Har inte hunnit gjort så mycket idag, kom hem från älsklingen vid ett, gick med karin en snabbis på stan (där jag också äntligen fick träffa lillbebben theo) sen har jag bara varit hemma å njutit av solen.


Härligt!=) taget från balkongen.




Ikväll ska både jag å karin färga håret, jag får se om det blir någon skillnad för mig. Jag köpte ljusbrunt så någonting borde ju synas eftersom att mitt hår är ganska mörkt.




Nu ropas det till maten, hare bra! :)


Kommentarer
Postat av: Jennilie

Ja jag har haft det sà underbart :D Vi pratas nog vid imorrn :) Miss you too babe!!

2008-07-21 @ 21:25:38
URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0