<3

Ett halvår med älsklingen idag, du är för underbar! Jag Älskar Dig <3
Fast du är långt bort nu, i tärnaby. Får inte träffa dig förnst nästa söndag.

Kom ganska nyss hem från jobbet,man känner sig helt slut å vill inget annat än att lägga sig, därför blir det ett kort inlägg idag.

I onsdags direkt efter jobbet for jag till nordmalings camping, där jennys mamma å syrra har sin husvagn. Det var jävligt skönt att komma ut dit, man får verkligen koppla av all stress å trafik. Sen kom man hem på torsdag kväll å la sig ganska direkt. Jag var helt säker på att jag jobbade dag, men sen såg jag imorse att jag jobbade kväll. Så då var det bara å lägga sig igen.

Men nu ska jag ringa älsklingen å sen sova, godnatt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0