The System

Har inte orkar skriva när jag varit sjuk, har bara legat i sängen hela tiden med hög feber, jäkligt ont i huvet å ont i njurarna. Men nu är allt helvette över som tur är. Då kändes det som om jag skulle få ha så hela livet, dagarna kändes som veckor, kvartarna som timmar ovs. Men känns jävligt skönt att vara frisk nu, slippa allt lidande!

Ska egentligen göra massa plugg nu eftersom att jag ligger efter som en satans griis! Överflöd av matte att göra, stort prov i droger på torsdag, två svenska inlämningar ( en skulle vara inlämnad sen två månader tillbaka) och jävligt mycket mer! Hur ska jag lyckas göra allt som ska göras om jag sitter här? Jag har ingen aning. Nu när man har varit sjuk så vill man ta det lugnt, se på film å bara chilla, Men nej då ska skolan lägga sig i och förstöra allt!
Jaja slut på klagandet och börja med pluggandet igen, byee..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0