Tåårta sen

Ibland älskar jag när man är ledig från skolan även fast man har massa plugg att göra. Dom stunderna är när allt bara flyter på när man läser till provet och man vaknar tidigt utan att vara trött! Har inte hunnit vara ute å gått än, men jag har cyklat på träningscykeln istället. Det är alldelles för halt ute idag ändå så!

Eftersom att jag har hunnit med så mycket idag så förtjänar jag att ta en paus och fara till stan. Väntar på att Pernilla å Sussi ska bli klara så jag kan börja gå till stan, men det går liite segt, har väntat på Pernilla sen halv ett nu. Och senare idag blire tårta, Jenny fyller år så det blir att fara dit efter middan :) Har dock inte köpt någon present på grund av fattighet, men får bli en annan dag.

Tagga sportlovet snart, slippa skolan, YES! Men nej tyvärr så har man fyra prov veckan efter så det blir inge slapplov, alltid ska dom hitta på någon utväg att plåga en,bleeeee!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0