28 februari

Det känns fan som man har pluggat till provet idag i onödan! Kommer verkligen få ig, fick totalt hjärnsläpp, min hjärna ville verkligen inte hjälpa mig. Det var helt tomt, kunde inte komma på någon symtom alls, blee hatar skolan ibland! Tur att det är lov snart så att man får vila från skolan, behövs verkligen!

Känner mig helt död, vill inge hellre än att lägga mig, men då vare ju hårinpackningen man har i håret som är problemet, och inte kan man lägga sig i blött hår heller, får helt enkelt vänta tills håret har självtorkat.

Men annars så har dagen varit perfekt! Hade provet halv elva och fick sluta för dagen så fort man var färdig. Och det var för ovanlighetens skull jäkligt god mat i skolan, chicken nuggets, MUMMA! Sen lyxade man att åka buss hem när det egentligen bara tar tio minuter, en kvart att gå hem, hehe man måste få vara lat ibland :] Har hunnit vara med älsklingen ett tag idag också innan middan. Och nu ikväll har jag bara tagit det lugnt å sett film; känns jävligt skönt med en dag utan plugg!! :)
Ne nu ska jag gå å skölja ur hårinpackningen så att jag får lägga mig någon gång, håller på att avlida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0