25 Februari

Ska man behöva kvävas ihjäl av läxor, är det det dom har tänkt eller? Jag får bara mer och mer läxor för varje dag som går, blee! Men ska ta paus efter middan och vara med philip, vi får väl se vad det blir! Sitter å gruvar mig till att ringa till min gamla praktikplats, av någon konstig anledning så hatar jag sånna stunder, huvva! Men vill man tjäna pengar i sommar så finnes de inge val.

Jag är i alla fall ledig imorrn, fast tyvärr så blir det pluggdag för mig! Men har lovat mig själv att jag ska gå ut och gå om det är fint väder, så man får fräscha till minnet lite! Och snart bär det av till Stockholm, bara en vecka kvar på torsdag! Men nu måste jag plugga lite å sen är det middag, perfecctas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0