Juldagen

Har inte haft ork eller tid att skriva igår.  Men Julafton var verkligen underbar som vanligt! Man hade väl inte överdriven julstämning, men vad spelar det för roll det är ändå inte det som är viktigast! Jag vet inte vad det är men som jag har skrivit förr, det är något speciell med att vara med mina kusiner.

 

Blev verkligen nöjd med mina julklappar också, fick mycket till när jag ska flytta som t.ex. handdukar, glas, receptbok å köksgrejer. Fick massa annat bra också, tack mamma!

 

God Jul föresten!! :D (i efterskott)

Är helt slut nu och funderar på att lägga mig snart, har jobbat 9 timmar idag och måste orka med att gå på en låång shoppingrunda imorrn (självklart måste man gå på mellandagsrean å helst vid tio) och jobba senare på kvällen.

 

Slänger in lite bilder sen igår!

 

 

Min älskade mormor!

 

Mina kusiner från Röbäck + min morbror i bakgrunden

 

Min kusin, brorsa å våran gullegris

 

Jag å min syrra


Kommentarer
Postat av: Jennilie

vad fick du mer i present och har du hittat nån att gå poå stan med? ;P

2008-12-25 @ 20:57:12
URL: http://dayswithjen.blogg.se/
Postat av: nicole

fan taheri vad har du ens en mobil för, du svarar ju aldrig!!! skärpning. härligt att du haft en bra jul iaf. hör gärna av dig snart så att vi kan hitta på något. saknar dig gumman, puss

2008-12-26 @ 02:52:47
URL: http://niichole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0