Skön

Igår slutade vi efter lunchen så jag och några till for till stan. Blev bara en julklapp köpt, men det går i alla fall frammåt. Jag, madeleine och sara for sen och fikade på waynee´s coffee när dom andra hade dragit. 

 

På kvällen så for jag, några från klassen och två till till maxim. Tog det bara lugnt där, satt å snacka å drack. En perfekt kväll när man inte är sugen på att gå ut. 

 

 

Några från klassen  

 

Sara, Nettan å Pernilla/ Nicole / Elin och jag

 

    

 

Sov hos Pernilla igårnatt. Sov verkligen för länge imorse, har varit trött hela dagen och är trött fortfarande. 

Ikväll får jag se vad det blir, blir i alla fall en lugn kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0