23 December

Har gjort ett tandsmycke idag. Blir liite snett när man kollar från vanliga vinkeln, men om man kollar just på tanden så sitter den rak. Men spela roll, så mycket kollar inte folk på ens tänder. For till pappa å mamma och gjorde den, så behövde bara betala för guldet. (Ni som inte fattar, de har eget företag och är tandläkare å tandsköterska.)

 

 (Inte så bra bild, men tagen av mobilen och förstorad)

  

 

 

Ska till Pernilla snart och se sex and the city. Även fast jag sett den ett flertal gånger så blir det inte dåligare, snarare tvärtom!

Skönt också att jag känner mig helt pigg och inte ett dugg yr idag. Svimmade iförrgår och har känt mig lite yr förut, var lite skraj att det skulle bli så över julafton också för jag har inte varit på humör att göra någonting medans jag varit lite "borta/yr".

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0