You're the sun

I år ska jag verkligen satsa på skolan! Jag vet att jag har sagt det varje år och alltid har jag gett upp. men nu är det fan sista året!! Blir väl plugg 24/7 hela året, men värt i slutet så.

Ikväll blir det nog en film, samma som igår. Jag låter lite tråkig, men ska faktiskt träffa karin sen :)
skulle egentligen träffa henne nu, men hon for å handla med sin mamma å jenny. Får sitta här hemma två timmar ungefär å vänta så vad passar inte bättre än en film. Blir "o brother were art thou" :)





you're my sun when the rain is falling
you're the moon when the nights comes
you're the air that I am breathing
you're the ones that makes me believe in destiny

Kommentarer
Postat av: Jennilie

Jag tror vi sett den filmen på skolan, eller vad handlar den om?

2008-08-21 @ 18:42:25
URL: http://dayswithjen.blogg.se/
Postat av: ❤DENISE DORNELL❤

Godkväll!=)

2008-08-21 @ 22:07:37
URL: http://dld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0