Vissa tror visst att det är skillnad på tiden olika ställen i sverige

Nu har jag sett filmen och fick ganska nyss veta att jag inte skulle träffa karin ikväll, så blir imorrn istället :)
Har kollat runt lite på "tjuvlyssnat.se" Det roliga med den sidan är att folk har sagt det på riktigt!

Tjej ~18, i rastamössa, har stått ett bra tag vid bankomaten och kön börjar växa.
Tjejen (vänder sig om): Är det någon som har en penna?
Kille #1: Nej
Kille #2: Nej, tyvärr!
Kille #3: Vad ska du med det till?
Tjejen: Det står att jag saknar täckning, jag måste nog skriva mitt namn på baksidan av kortet!


(Kvinna 45+ tar nummerlapp på apoteket med nummer 007 och lämnar den när det är hennes tur till receptarien)
Kvinna 45+ (skämtsamt): My name is Bond. James Bond.
Receptarie (ilsket): Jag behöver inte veta ditt namn!


Två tjejer ~14 sitter i korridoren i stockholm och pratar om det nationella prov som dom ska ha senare under dagen.
Tjej 1: Men om det börjar halv ett här, då skulle jag ju kunna ringa till någon i Kiruna och säga alla svaren!
Tjej 2: Men alla har ju proven samtidigt?!
Tjej 1: Jaa, men du får ju tänka på tidsskillnaden! Om vi börjar med våra prov här klockan halv ett, då är ju klockan bara typ elva i Kiruna, så då kan jag ju ringa någon i Kiruna och säga alla frågorna.
Tjej 2: Jaa, fy fan vad smart! Men du känner väl ingen i Kiruna?
Tjej 1 (smått besviken): Neej, just det...




Kommentarer
Postat av: Jennilie

Jag la mig tidigare än dig! Låg i sängen klockan 21.00 ;)

2008-08-21 @ 06:54:42
URL: http://dayswithjen.blogg.se/
Postat av: Jennilie

Ändå ;) Jag somande innan halv 10;)

2008-08-21 @ 17:03:40
URL: http://dayswithjen.blogg.se/
Postat av: jenny

åhh vad du e tråkiiiiig sara ;D

inte mkt till liv där ser ja :P

2008-08-22 @ 13:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0