Sola för hela slanten

Jävla skit väder säger jag bara. kan de aldrig bestämma sig? Ena dan soligt å fint väder, verkligen sommarlängtan. Andra dan snöstorm å man vill bara stanna inne i värmen.

Gårdagen vart verkligen bra! Skulle egentligen festa med klassen men är man fattig lapp så är man och då kan man inte köpa något,  så det blev inge festande. Istället for jag till Sara å Emma på teg, och det var minst lika bra. Vi spelade guitarr hero, jävligt kul! Sen for jag å sov hos Philip å nu sitter jag hemma å vet inte vad jag ska hitta på.
Om det var fint väder idag skulle jag å Malin dra ut på en promenad, men det sket ju sig. Ska fara å träffa henne snart nu istället. Var inte kort tid sen jag var med henne, 2 månader sen eller mer!

Nu kan jag bli brun billigt. Jag å madeleine ska investera solarium som man har ovanför sängen. Kostar fan bara 500 spänn, ingenting! Fast frågan är ju bara vars man ska ha den, men det blir en senare fråga, ska ha den i alla fall!

Men nu ska jag kila till Malin så jag inte kommer sent som jag alltid gör. Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0