SJUKLING

Igår tog jag det bara lugnt med karin å milla, såg talang å drog ett tag på stan. Inte lite roliga dom där me dräkterna var, riktig humor! Hann träffa älsklingen ett litet tag också.
Kände redan igår att jag började bli sjuk, orkade inte göra så mycket. Men det var idag förkylningen slog ut på riktigt, slemhosta å jävligt ont i halsen, alltid jag som ska bli smittad! Var tvungen att gå med halsduk på stan idag, måste ju bli frisk någon gång.
Och ikväll blir det nog älsklingen, om jag inte blir sjukare (som jag säker kommer bli med min otur).

Har äntligen fått en ny digitalkamera nu!! Precis i rätt tid, när det är soligt ute å allt.
Ska gå och vila ett tag nu, så man kanske blir lite friskare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0