run from life

Nån vecka sen jag skrev sist nu, jag vet. Men det har hänt så mycket den senaste veckan, har inte haft orken att skriva. Direkt något blivit bra, så har det kommit något nytt. Och så har det rullat på.. Har inte orken att skriva så mycket idag heller. Matteprovet gick åt skogen, killen ska till fjällen tills på söndag, och allt är bara negativt.


Valborg blir att fara till innertavle med några från klassen å käka, sen in till stan och kanske ut på krogen. Blir nog rätt så nice i alla fall!



Min babyy




Nä, nu ska jag dra å sova, så jag orkar stiga upp imorrn med mitt morgontrötta jag!

390498-32

GODNATT!=)


Kommentarer
Postat av: sommarbarn88

Söt minigris =)

2008-04-29 @ 06:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0