Vandring i Jönköping

Hejhej! Jag kom fram hel till Jönköping haha. Men funderar på om tåg kanske inte riktigt är för mig, sist jag åkte tåg fick jag världens yrsel (när vi var i gbg) å nu har yrseln kommit igen, men inte lika extrem. Men den finns där!

Menmen, jag njuter ändå!! Under gårdagen så var brorsan på lektion nå timmar så då passade jag på å strosa runt lite i staden (med mitt "suuuperbra" lokalsinne). Väldigt mysigt å skönt att gå i lugn å ro å kolla runt!




Resten av dagen for vi runt å kollade lite mer å sen for vi hemmåt (till brorsan) å käkade å såg iron man 2, inför ikväll (brorsan hade inte sett 2an) då vi ska gå å se 3an!

// Taheri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0