Suunday

Söndagen har spenderats mestadels slappande igen haha, men vi vart lite rastlösa så gick en sväng til Ainas (café), har blivit lite som en tradition att gå dit och äta deras varma mackor varje gång syrran är och hälsar på mig haha.
 
Nu hare blivit många "ätbart" bilder på slutet haha, men dehär under äre i alla fall som vi jämt brukar käka!
 
Har ganska nyligen följt syrran till bussen å nu sitter hon påväg till umeå! Men jag kommer att få se henne å familjen imorrn faktiskt, kände att jag ändå inte ville sitta här i år ända till fredag å hänga leeepp haha.
 
Så far till Umeå imorrn på dan nån gång!
 
Nu blire att städa bort här å sen tänkte jag sätta mig vid tvn.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0