Bebishög å datorlös

Hejhej, nu är jag tillbaka i Skellefteå igen!

Helgen har som jag skrev tidigare spenderats hos mormor för å fira hennes födelseda, å sen hann jag faktiskt se lillsötuungen (Karins å hikmets) en snabbis då jag lämnade över lite presenter. Sååå söööt man får va!! Alla lyckoönskningar till dom<3

Resterande del av helgen har spenderats i sängen, å jag är fortfarande inte bra. men inte så mycke å göra åt :-P Mitt största bekymmer nu är att datorn inte vill funka sen ungefär en vecka bakåt. åhh varför lär man sig aldrig att he över allt till den externa hårddisken för? :-( haha.
Jaja håller mina tummar hårt att det ska komma ett under å att den vill funka en sista gång! :-P

Nu blire goooonatt :-)

/ Taheri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0