Pulkåkning

Hej! Idag har jag ju som jag skrev tidigare spenderat dagen hos Ida med hennes kompis och deras barn. Och vi åkte bland annat pulka i backen, sånt som jag varje vinter skulle vilja göra varje veckan men aldrig gör haha. Känns så skönt när man har varit ute å aktiv några timmar, kommer sova gott inatt! Och blev bjuden på god mat och fika, tack!
 
Nedan är en bild från förra vintern (japp sorgligt nog sist jag åkte pulka, vad ja kommer ihåg), med syrran, Sara å hundarna. Inte bästa backen, men lagomt för en med inte bästa kondisen haha.
 
Nu har jag nyss kommit ut från duschen å ska fixa mig, för snart ska jag iväg till Villa (mitt gamla boende) och hänga en stund innan vi ska iväg till Allstar å se hockey å käka. Lule-skeå, så blir en spännande match!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0