Med en fot i varje lägenhet

Nu har vi packat å flyttat klart för ikväll. Anna och Julia har varit så snälla och hjälpt mig!! Blir att fortsätta imorrn. Ungefär hälften är i denna lägenhet och hälften i den andra, så riktigt kaooos äre just nu haha. Jag kommer sova i min gamla lägenhet inatt och troligtvis blire sista natten här!
 
 
Får faktiskt liite panik av allt stök (och jag är en som brukar ha stökigt)!
 
Nu ska jag lägga mig framför tvn och slappa lite innan det blir läggdags. Känner mig ganska trött efter dagens träningspass haha (bära upp å ner alla saker).
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: magda

skickar bildrtna imorgon, godnatt <3

Svar: <3
Taheri

2013-01-21 @ 23:29:25
URL: http://taherii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0