Första natten i nya lägenheten!

Nu idag har jag fått hit alla mina saker och det står nu tomt i den andra lägenheten (förutom möblerna som fanns där när jag kom). Tack igen Anna och Julia!! Kändes lite sorgligt att lämna den, än om jag ska tillbaka dit för å städa å så sen. Som imorse, då jag tänkte på att de var sista gången jag åt frukost i köket där haha. Och nu sitter jag här och börjar känna lite rädsla över alla ljud som jag hör haha.
 
Men ja livet rullar på och det är ju inte direkt så att jag aldrig kommer hälsa på där, så lätt blir man inte av med mig haha!
 
Just nu håller jag på å packa upp för fullt, men jag tror faktiskt att jag ska ge mig om en stund. Måste ju ha saker å göra resterande dagar fram till februari haha!
 
Nåra fina bilder på Ida, min och Jossans snygga dans (på examen) å outfit haha!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0