Bilder å info från dagar bakåt

 
Hej! Var ett tag sen sist nu och det har hänt endel sen dess, och kommer hända den här veckan. Men skriver mer om det i ett annat inlägg, blir så långt annars haha.  Tänkte visa och berätta lite snabbt om vad jag gjort sen sist (skriver bara dagarna då de hänt nånting haha).
 
Låg och gjorde ingenting tom i lördags då jag, Julia och Oskar drog en spontantripp till Umeå över dagen! Blev att va på stan och senare spela biljard och laserdome, varför har man inte gjort det tidigare haha? Sist var då jag var liten, men det var sjukt kul!! :D Så testa!
 
Coola! höhö

Igår var vi i klassen på ambulansen och fick se oss runt + ha katastrofövningar, och självklart gick man in i rollen haha. Nämen det var väldigt lärorikt och intressant!!
 
Haha fina sår och blekhet jag hade va!
 
Sen resterande dagarna (tom. igår) har mest bestått i plugg och virrvirr i huvvet haha.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0