Teknikstrul äälskar visst mig lite för mycket

Stråålande fint väder ute idag, kan tom sitta i shorts å linne utan att frysa alls. åÅhh vad jag njuter. Är glad att jag har en balkong! Fin utsikt äre också faktiskt.
Dagen skulle spenderats vettigt med tråkigheter men istället har jag hållt på å försökt fixa skrivaren som endast vill skriva ut blanka blad. Nu sitter jag här flera timmar senare, utan nått jäävla resultat!! haha.Menmen, det är ju hockey ikväll, så det vääger upp (de var biljetten dit jag ville skriva ut)!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: magda

åh jag vill till skellefteå snart igen!!!!! :-(

Svar: Kom bara koom!! :)
Taheri

2013-04-16 @ 18:51:53
URL: http://taherii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0