Hejhej!

Hejhej! Nu är jag tillbaka i Skeå och VFU perioderna har börjat. Jag har hunnit vara på beroende enheten i en vecka och det är väldigt intressant och NYTT! Som ni hör så kommer de som är beroende av alkohol och/ eller droger dit och får hjälp att sluta mm. Det som är ett stort minus dock är att man varken fick nyckel eller överfallslarm första dan (larmet har man inte ens fått nu, det räcker inte till oss studenter alla dagar!!!)
 
 
Ska försöka komma igång med bloggandet och iaf skriva det jag har gjort tills nu (för jag kommer sen nu ha 10 veckor med praktik ochh 5 till veckor med ett grupparbete= inte alltid så mycke tid över till annat).
 
Och ikväll blire fest, för mig blire först klassfest och sen på natten här på villa (där jag bor)!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0