90tals fest!

Hejhej! Nu har jag haft en hel vecka på praktiken och det känns jätte kul och nytt här också! Känner mig helt slut och skulle helst vilja (om latheten fick välja) ligga å slappa hela kvällen framför tvn haha. Men icke de, de kan ja ju inte, vi har 90tals fest här i korridoren ikväll och det kan jag ju inte missa heller!!
 
 
Min outfit ikväll blir något i slag av ljusa höga raka jeans, nätlinne med tshirt eller långärmat under, uppsatt plattat hår på snedden, läppstift med läppenna mm. Något i den stilen iaf, kommer nog bli bra!!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vill se bild ;-) hihi.

Svar: självklart kommer det ;) haha
Taheri

2012-10-13 @ 17:08:31
URL: http://thisispernilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0