Breaking dawn

Hejhej! Jag hoppas ni haft och fortsätter ha en bra fredagskväll. Känns som att min kommer sluta snart, känner mig gaanska så trött.
 
Kvällen har bestått av bio (Breaking Dawn part 2) med Julia, och jag tyckte att filmer var väldigt bra och bra avslut! Väldigt bra skådespelare också, vilket gör myycket! Nu har inte jag böckerna att jämföra, men utan dom så är jag nöjd iaf! Sedan fortsatte kvällen i Annas rum och filmen Ted.
 
 
Just den här filmen vi såg på bio hade dom tydliga restriktioner om 15års åldergräns och att man måste visa leg. Självklart går Julia obehindrat förbi, medans jag måste stanna och visa mitt leg, känns ju lagomt kul haha :P Men börjar bli vaan att alla ser mig som yngre än vad jag egentligen är. Å ännu roligare är att jag har sånt stöd av mina "fina" vänner haha (som bara skrattar åt mig).
 
Nä nu säger jag godnatt!

 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ghadia

vill se den filmen :P

2012-11-30 @ 16:37:16
URL: http://ghadia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0