Paulo Coelho

Hej! Har ganska nyss kommit hem från en prommis broarna runt med Julia och Oskar. Riktigt skönt, speciellt när jag inte rört mig så mycke de senaste 2 veckorna pga sjukdom & eftersom att de är så varmt ute!

Hämtade även ut en bok och en kalender idag, båda skriva av Paulo Coelho. Jag älskar hans citat och lär mig alltid någonting nytt av varje. Därför tänkte jag ge hans bok en chans. Om den ligger på topp 5 av världens mest lästa bok så borde den nog ge någonting!




Tryck på bilderna för att komma till källan, där det även finns mer information.

Lord, bless our week. Help us to be brave, as fear of suffering is worse than suffering itself (dagens citat från honom).








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0