Förra helgen

Hej! Börjar känna mig lite friskare så tänkte skriva några korta inlägg iaf!

Börjar med att berätta om förra helgen (liiite sent, javet!)

Då var ju min syrra här på besök, och vilket ja skrivit förr så for vi och käka kinamat då hon kom hit (på kvällen), sen under resterande kväll satt/låg vi i sängen å såg på tv, snackade och satt vid datorn.

Under lördagen drog vi in till stan och shoppade, såg på bio, och umgicks!

Denhär bron går jag alltid över när ja ska till stan.


Fick med mig den här t-shirten, 2 par jeans (ett par ljusblå & ett par mörkblåa) och ett par trosor.



Sen under söndagen så for vi till Ainas (ett cafe), vilket har blivit ett liten tradition när hon kommer hit haha. Men det är väldigt mysigt där så! Sen bleve mest lugnt innan bussen kom.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0