Lätt att byta ett beroende till ett annat!

Hej! Vart så sugen på chokladbollar idag, är nästan farligt om jag ska börja med sötsaker nu istället för ett annat beroende haha.

Kan berätta nu att jag har bestämt mig och har slutat snusa, slutade i torsdags! Och även om ja har känt abstinensbesvär (rastlöshet, stora sömnproblem, koncentrationssvårigheter) så kommer jag inte ge upp, de gör mig ännu mer motiverad!!
Berättar senare varför jag valde att sluta och hure har gått.



Sitter just nu och käkar chokladbollar & skypar med Emmis. Och såhär sociala är vi (med tanke på att jag skriver just nu) haha. Hon och Carro ska komma på besök på lördag till söndag, treevligt och kommer nog bli kul som alltid!!







Kommentarer
Postat av: Jennilie

Åh vad glad jag blir, vilket bra beslut! Lycka till och ge inte upp än om det känns jobbigt :)

2012-05-08 @ 15:32:44
URL: http://dayswithjen.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Åh, lycka till med att sluta snusa! Been there, done that och det är kämpigt but u will make it :-D



Ja, det är riktigt skönt att få komma sig bort ett tag och bara få ta det lugnt och samla nya krafter! Det blir så mycket samma saker hela tiden så att få komma bort är bara härligt. Haha ja..visst var det sött ;-) Sofi är speciell tjej!

2012-05-08 @ 16:34:14
URL: http://thisispernilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0