Alltid snyggt me halvbränna

Första gången ja grillat här i Skeå för i år, med Anna & Moa. Vart mer än MUUMMSIGT!




Har vart riktigt fint väder här hela helgen så idag har jag också suttit ute i solen i princip hela dan! Men de konstiga är att jag har blivit bränd och fått färg haha. Just för att jag brukar aldrig bränna mig i svensk sol (händer högst 1 gång per sommar) och brukar ta låång tid innan ja ens ser nån färg. Men tydligen är solen starkare i år, har ju både bränt mig och fått (lite) färg haha.



Syns inte jätteväl men har bränt mig & fått färg på ena överarmen, ryggen & axeln. SCHNYYGGT haha!

 

Och självklart ett stort grattis till Loreen!!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0