Helgen me syrran

Hej! Nu har jag kommit till Umeå, sitter just nu i gästrummet och får snart ****bryt av alla gånger som datorn ska lagga haha. Men äntligen är jag framme här i alla fall och jag ska försöka få fram mer bilder från min syrras mobil sen.
 
Det blev en lugn och rolig helg med syrran som alltid! Åt på O´learys när hon kom i fredags.Efter det så gick vi å köpte godis och chips, och for hemmåt och såg Mysteriet på greveholm me Anna och Julia.
 
På lördagen så for vi på stan, ska visa sen vad jag köpte! Och på kvällen bakade vi en JÄTTEGOD äppelpaj, muumms kan jag lova!
 
Sista dagen på söndan så for vi en sväng förbi skyltsöndagen och sen som alltid (tradition för oss haha) så for vi och åt på Ainas cafe!
 
Nu ska jag ladda ner nån film tänkte jag, eller först se vad syrran and mammi gör! Ha en bra fortsatt kväll :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Svea

sv: härligt, jo det är bara bra med mig! :D
vad har du hittat på för skoj idag då?

2012-12-03 @ 21:53:47
URL: http://maviedesvea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0