Dricka ur kranvattnet igen!!

Åååh äntligen kan man dricka ur kranvattnet igen (sen natten mån-tis)!! Haha fast ska iofs inte klaga har ju sluppit de hela sommarn, tänk stackarna som haft så i flera månader.



Har en uppgift i skolan som faktiskt är vääldigt bra att ja tar tag i. "Förbättringsarbete" heter det och jag har valt och bestämt mig för att stiga upp på mornarna så att ja har en timme på mig att göra mig iordning. Annars blir jag så stressad, äter ingenting och blir på dåligt humör. Så ska försöka stiga upp på första larmet (av mina tidigare 6, som nu blivit 4) för då har jag exakt en timme på mig. Haha får se hur de går för mig å min lathet.

Har även äntligen fått veta att ja fått dispans, men då genom att gå till studierektorn och inte genom att få ett mejl av en viss person som alla andra. Så jag har suttit och oroat mig i onödan haha. Men självklart hoppas jag på att ja klarade vård 1ans tenta ändå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0