Snöö

I söndags var jag bara hemma me syrran å såg film och dammsugade, tvättade osv eftersom att mammi och pappi vart i sthlm över helgen så att dom slipper allt sånt när dom kom hem!

Sen kom även första snön och åååh vad jag har läängtat!!


Första snön för Ludde me!

I Umeå ville inte snön stanna men här i Skeå så finns den kvar på marken, myyys!


Idag har jag vart på första dagen på praktiken men får inte möta min handledare förnst imorrn. Verkar då än så länge va ett bra ställe, bara liite för långt bort haha och för mycke uppförsbackar.

Har även upptäckt nyss att min lampa i hallen fungerar (åååh), försökte få loss glödlampan förra veckan utan resultat. Har trott att ja måstat bytt glödlampa, och har inte haft på den på ETT HALVÅÅR!

Nu ska ja lägga mig i sängen å se tv me Therese och smälta alla nya intryck från idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0