29e mars

Åh blir så irriterad, ända sen jag fick min mobil så har det glappat i laddaren och idag for jag och lämnade in den och då påstår dom att det är jag som hett sönder den! Har det glappat ändå sen jag tog ut den ur förpackningen så äre antagligen inte jag, för jag var försiktig det vet jag. Och sen ska dom hålla på å fjäska och ge bättre pris, men visst det var ingen stor summa men bara själva grejjen om jag inte haft mobilen mer än en vecka! Köpte ändå en ny laddare, vill inte vänta och lämna in den för batterierna håller ju inte hur länge som helst.

Nu är det i alla fall hockey och Skellefteå leder med 1-0, så vinn nu Skellefteå och gör mig glaad!! haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0