Ikväll blire fest me min förra klass!

Juste vet inte om ja skrivit de, men har fått min mobilladdare nu i alla fall så ring på bara! haha

Vaknade för nån timme sen å de känns faktiskt liite tomt utan therese, alltid roligare att ha nån att prata med än sig själv.

Kollade nyss ut och ja får nästan lite panik över att jag sitter här inne medans solen lyser på ute med 6+! Fast de är ju inget jämfört med utomlands ändå, dit Saris ska idag till lanzarote. Ska ringa henne snart, nu när mobilen är på igen!




Senare idag ska jag till Umeå igen, just för att ikväll så ska min gamla gymnaiseklass ha återträff (snart två år sen jag gick ut). Ska bli såå kul, för jag gillade verkligen min gamla klass! :D


Kommentarer
Postat av: Jennilie

Och jag kom nyss hem därifrån ;)

2011-03-04 @ 11:23:55
URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0