Jordgubbar i massor

Igår for ja ju på stan me Mona, käkade på kina och sen träffade vi även Karin å gick runt på lite affärer. Men ja känner mig lite pank just nu, måste snabbt skaffa ett nytt konto imorrn så att ja lättare kan få tag i mina sparpengar haha (som vanligt tar ja alltid tag i saker i sista minuten).

Senare for jag hem å jenny kom, vi rensade ut hela min garderob och jag kastade nästan en hel sopsäck me kläder (vi ska skänka dom). Och vi hjälpte även pappa å grilla senare.



När jag var på stan så köpte jag två liter jordgubbar och när ja kom hem så hade pappa också köpt 2 liter + att pappa har köpt 2 liter till idag (sammanlagt 6 liter).

käkade jordgubbar med glass efter maten igår.

På kvällen var vi hos jenny ett tag me malin å tog några öl, sen drog vi vidare till olles och taket.

Idag har jag endast tagit de lugnt, såg nyss en film me syrran.


Kommentarer
Postat av: Carro

ja vill också ha massor av jordgubbar!

2011-06-19 @ 17:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0