Uttråkad är bara förnamnet

Åh ja blir snart gaalen! Är så uttråkad av att endast ligga i sängen men samtidigt så kan ja knappt annat heller, har nyss vart å tagit ut en enda tvätt å hela jag är heelt slut känns som att ja inte kommer orka mig upp å röra mig på flera timmar. Tom att prata i telefon tar slut på mycke av mina krafter. Och även om ja är uttråkad så rinner tiden iväg, snart bara en vilodag kvar å sen jobbar jag (vilket ja hooppas att ja klarar av).


Hände i alla fall nått i mitt liiv ida, å tur ja inte va ensam hemma haha.



Har sett på Pippi Långstrump idag, ha laddat hem alla filmer/serier. Ja älskar Astrid Lindgrens filmer, nästan allihopa! När ja var liten så ville ja ha en likadan apa som herr nilsson haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0