Lejonkungen!

Hej! Kom hem från Kattis för nån timme sen, hon bjöd på jätte god mat (kommer inte på namnet just nu). Skulle ha tagit nån bild, var lite blandat och vissa saker som ja aldrig prövat förr men bland annat sån där spansk korv, räkor å kräftor i en sås, knyten (trorja de hette). Vi gick även en promenad, ganska skönt efter att man ätit!




Nu ska jag lägga mig i sängen å se lejonkungen med svenskt tal (självklart, annars blire inte samma känsla!), å drömma mig bort till då man var liten och man var utan bekymmer!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Sv. Haha i hopp om att jag ska gå över. Ska skriva in dig men jag hoppas inte det stämmer haha ;)



Mysigt o se lejonkungen kan jag tänka mig, den är ju så bra! Var typ för ett halv år sen jag såg den.

2011-02-01 @ 10:43:29
URL: http://thisispernilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0