Nyår

GOTT NYTT ÅR!

Ja hoppas ni haft ett bra nyår, min var lite blandat men helt okej i alla fall. Har inte blivit många timmars sömn inatt, vi sov 5 stycken i en dubbelsäng (jag, jenny, våra syrror + lisa). Så ikväll ska jag bara se en film å sen sleepa tidigt.

Glömde kameran hemma också typiskt, så har bara bilder från maten.



Hasselbackspotatis och oxfilé, efterrätt marshmallows- och daimglass.

Under gårdagen var jag med Jenny, for å köpte smällare först och sen for vi till henne å bara tog de lugnt, spelade deras dansspel på tvn bland annat.

Senare for jag hem och åt middag och gjorde mig iordning.

Efter middagen drog jag till Jennys föräldrars hus och där spenderades resten av kvällen och natten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0