12 februari

God morgon!

Har precis vart å ätit frukost, halvligger just nu i min säng, lyssnar på musik å sjunger så fint haha!


Igårkväll var jag så slut så såg filmen "Burlesque" och somnade sen. Faktiskt en rätt bra film med Christina Aguilera och Cher, ja gillar christinas röst skarpt och dans och musikalfilmer går inte att beskriva me ord hur mycke ja gillar!!

De är i alla fall roligt att dom inte gör som många andra artister, som alltid har en romantisk tråkig vanlig film!




En sak som håller på att göra mig gaalen är att efter ja lämnat in min dator så har vänster "musknapp" (eller vad de heter haha) blivit så jävla trög och vill inte alltid som jag vill.







Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vilket sammanträffande. Såg också Burlesque igår ;-)

2011-02-12 @ 11:34:30
URL: http://thisispernilla.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Såg nyss att du komnenterat min blogg ;) jaaaa..den var faktiskt bra :D

2011-02-12 @ 11:37:22
URL: http://thisispernilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0