5e februari

Hej! Sitter i min syrras rum just nu, har nyss ätit och har ingen ork alls att flytta mig på läänge. Hon var duktig och gjorde middagen idag (med lite hjälp av mig), blev väldigt gott!

Var förrätt,
varmrätt
och efterrätt!
tog bilderna från min syrras blogg

Igår for jag ut me tjejerna och firade mig, käkade på kina restaurang och sedan for vi vidare till o'learys. Väldigt trevligt och roligt!
Idag tror jag att ja sov aaalldeles för länge, så har känt mig hängig å trött hela dan och inte haft nån ork alls. Har varit en sväng och kollat på innerskor till praktiken och spelat lite guitar hero å fifa.
Fårse vad jag hittar på ikväll, blir nog inte många knop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0