17e februari

Sitter just nu å väntar på att therese ska komma, hoppas jag haha. hade fått för mig att hon hade dag idag på praktiken så tänkte att hon skulle komma vid fyra (jag har vart ledig idag, och hon har vart i piteå) men inte de, å hennes mobil är av så antar att hon är på praktiken nu men vem vet haha.

Har inte hänt nå mycke speciellt idag, var förbi jossan imorse ett tag och pluggade och sen har ja bara vart hemma. Imorrn har jag kväll på praktiken, så alltid skönt med sovmorron! Ska även få äta gomiddag med dom andra i personalen, dom som jobbar imorrnkväll när de är fest blir bjudna på mat, dock inte jag men ja betalar själv.


Kommentarer
Postat av: Jennilie

Sv: Haha nej du behöver inte säga mer, fattar vinken ;)



Har inte skickar brevet än, det är klart och så måste bara se till att posta det, lovar att göra de till veckan! =)

2011-02-18 @ 20:34:00
URL: http://dayswithjen.blogg.se/
Postat av: magda,

sv: haha bilden finns på google! :)

2011-02-20 @ 11:51:25
URL: http://taherii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0