Restaurang Viking

Har varit hos Kattis idag och hållt på me en uppgift, vill helst och ska bli färdig innan jul så man slipper sitta på mellandagarna!!

Eftersom att hon har bjudit mig på middag så många gånger hemma hos henne å ja nästan aldrig bjudit igen så bestämde ja mig för att bjuda henne på middag ute på Viking ikväll.

Blev väääldigt mycke mat haha, men gott vare!

Vitlöksbröd innan maten kom.

Mixtallrik med biff, revbensspjäll och kyckling med pommes.

Frukt med "julsmakssås" (vet inte riktigt vad haha), crepes och mangosorbet.


Som ni förstår så rullade vi fram hem haha ;)


Kommentarer
Postat av: magda ♥

Sv: Jag vet att jag är duktig ;)

ÅÅh vad gottt, fast inte godare än ajlas mackor!

2011-12-18 @ 16:27:01
URL: http://taherii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0