Nyårslöften

Kommer nog inte skriva nå inlägg imorrn, möjligtvis "gott nytt år" haha. Men därför skriver ja nu de ja vet och ja alltid borde ha tagit tag i som ett nyårslöfte. Mycket för min egen skull, står det här nu så får jag inte ta tillbaka de! haha

* Förbättra min hälsa= träna men även psykiskt och endast göra de ja själv känner för. hoppa över och skita i alla saker som ger en negativ energi!!
* sluta att slarva med viktiga saker som papper osv
* ta tag i saker fortare, för mig är det alltid "jag ska" men kommer aldrig till "jag gör" som tex att kolla upp min journal sen ja opererade hjärtat.
* försöka att tänka mer framåt och inte bakåt, försöka lämna det bakom mig.
* uppskatta mera vad man har och sluta klaga på det små sakerna man inte har.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0