Lite tankar

Åh blev så irriterad igårkväll efter att vi vart ute på Olles. Gick då å käkade på Max å Karins kille var med, som är muslim och inte äter griskött. Karin beställde 3 originalburgare och då ska INTE bacon vara på men hon råkade få två med bacon. Och visst alla vi människor gör misstag men ja tycker de är så feel när man inte kan erkänna sina misstag. En person i kassan påstod att de är vi kunders fel om de råkar komma bacon i hamburgaren "det är ju bara att kolla själv" sa hon. Åh vart bara så irriterad att man ens kan säga något sånt, för tänk om man tex hade varit jätte allergisk mot tomat å sen får man ketchup i hamburgaren fast man beställt utan, skulle dom då svara samma? hmm, njaa skulle inte tro de!

Har aldrig jobbat på nån restaurang, men tom med jag fattar att man inte kan säga så! Spelar ingen roll hur stressad man är. Och man jobbar väl i team, eller??


Kommentarer
Postat av: w

fin header:D



Och vad tycker du om mina "Heart Borken" Modell bilder som jag har tagit på min vän:D?

2011-12-27 @ 19:09:06
URL: http://cookieboy.blogg.se/
Postat av: Johanna

förstår dig precis, är man vuxen å mogen nog så säger man inte sådär!

2011-12-28 @ 16:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0