Hos Jennilie

Nu är jag äntligen framme hos Jennilie, kom ju hit igår.

Imorse förljde jag med Jennilie till sjukgymnastiken och senare gjorde hon akupunktur, riktigt intressant och roligt att se men fick lite ont när man såg att hon ryckte till.

Senare for vi till hamnen och stan i Simrishamn och gick runt lite. Det är så stor skillnad på byggnaderna/områdena här jämfört me umeå, mycke fiinare här tycker jag haha (synd bara alla bilar som stod iväägen)!



Me and Jennilie!


Sen satte vi oss och delade på en Sin 30, reaally nice.


Känns verkligen inte som att jag är här nere i sverige nu när ja sitter i deras hus, känns som att man är i flurkmark haha(där hon bodde förr i umeå).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0